piątek, 4 lipca 2014

Bardzo zdrowa ryba na parze z warzywami

Szybkie, smaczne i lekkie danie to to co lubię teraz najbardziej. Ale taką samą rybę zjadł i S, więc wcale ta cała panierka nigdy nie była nam potrzebna. Ja dałam sporo cytryny i koperku, ale takie smaki lubię. Wy pokombinujcie co Wam smakuje najlepiej i tak też przyprawcie swoje danie. Smacznego!



Składniki :
* po jednym filecie z ulubione ryby - u mnie był morszczuk
* kilka plasterków cytryny
* łyżeczka oleju lnianego
* gałązka koperku
* sól, świeżo mielony czarny pieprz do smaku
* warzywa na patelnie bądź ulubiony mix warzyw


Przygotowanie :
Na kawałku foli układamy rybę, delikatnie smarujemy olejem lnianym bądź oliwą z obu stron. Przyprawiamy solą i pieprzem. Na każdym kawałku układamy po kilka plasterków cytryny oraz koperek. Można dodać też czosnek przeciśnięty przez praskę. Całość szczelnie zwijamy. W garnku do gotowania na parze układamy warzywa oraz rybę. Wlewamy trochę wody. Przykrywamy i parujemy około 10 minut. Rybę podajemy na warzywach, polewamy sosem, który nam się zrobił podczas parowania ryby.

22 komentarze:

  1. bardzo smaczne jedzonko, zdrowo i dla chcących zcienieć tu i tam super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) ja właśnie chcę zcienieć :)

      Usuń
  2. Na piątek obiadek idealny:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym taką zdrową rybkę zjadła, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zrobić :) na prawdę pyszna rybka :)

      Usuń
  4. Martuś jak u Ciebie ostatnio zdrowo i pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha :) Tak patrzę na Twoje ostatnie wpisy i chyba przejdę na dietę :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. nooo....mniamniasto i zdrowo :) pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rybka na parze jest przepyszna :D Bardzo lubię i często robię, bo to samo zdrowie :) Basia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Martuś pyszna :0 sama robię podobną, bo ma córa ubóstwia rybki, a mąż tez nie odmówi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. danie w sam raz dla mnie, uwielbiam tak przygotowaną rybkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marto pyszne danie wyczarowałaś :-) zdrowe i lekkie :-)

    OdpowiedzUsuń